Türk Telekom'dan arıza şikayeti

T54 What-Shapp internet hattına gelen şikayette Türk Telekom fiber internet abonesi olan okurumuz, 3 gündür internet bağlantısındaki arızanın giderilmemesinden şikayet etti

Okurumuz şunları yazdı: 

Adapazarı Şeker Mahallesi Çevre Yolu Caddesi üzerindeki bir sitede oturuyorum. Türk Telekom'un fiber internet abonesiyim. Bir haftadır internet bağlantımız sürekli kesiliyordu. Ben çok önemsemedim. 3 gündür kesintiler artınca ben de Türk Telekom'a bildirdim. Ancak arıza giderildi bilgisine rağmen arıza devam ediyordu. Benim arıza bildirimim ve Türk Telekom'dan gelen mesaj bildirimi defalarca tekrarlandı. Halen sağlıklı bir internetimiz yok ve işin kötü tarafı en son ulaştığım müşteri temsilcisi bana arızanın bölgesel bir arıza olduğunu ve sorun giderildiğinde sağlıklı internete ulaşacağımızı söyledi. Yani işi Allah'a havale etti. Kızım üniversiteye hazırlanıyor. Ben ve eşim işlerimizin özelliği nedeniyle yoğun bir şekilde internet kullanıyorum. Türk Telekomun bu ilgisizliği nedeniyle kınıyorum. 

30 Kas 2020 - 22:32 - Gündem --- Okunma


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak T54 Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan T54 hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler T54 editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı T54 değil haberi geçen ajanstır.




Anket Karasu Belediye Başkanı İshak Sarı'yı başarılı buluyor musunuz?