Bu şikayetler VİB'ten

Tüketici şikayetlerine yer veren Şikayetvar.com isimli internet sitesinde Sakarya'dan çok sayıda tüketici şikayetlerini dile getiriyor. Sakaryalı tüketicilerin en çok şikayet ettiği firmalardan biri Sakarya VİB firması. Şikayetvar.com'da son bir hafta içinde VİB Turizmle ilgili 5 şikayet yayınlandı. İşte o şikayetler:

14 Ekim 2020'de saat 10.00 Sakarya'dan hareme giden yolcu arabasında 29 numaralı koltukta oturuyordum. Otobüsteki prize şarj aleti mi taktım ve inerken almayı unuttum. Hemen müşteri hizmetlerini aradım rica ettim Sakarya otogarına bırakmaları için. Fakat şarj aletim hareme bırakılmıştı. Daha sonra Sakarya şoför dinlenme odasındaki bir beyefendiyle görüştüm ve kendisi bana çok yardımcı olarak şarj aletimi getirtti. Pazar sabahı şarj aletim beyaz kağıda sarılı şekilde teslim aldım fakat daha sonra orijinal iPhone şarj aletimin çakmasıyla değiştirildiğini fark ettim. 10 yılı aşkın süredir vib otobüsleriyle sürekli İstanbul Sakarya arası gidip geliyorum. Böyle bir olayla şoka uğradım. Mağduriyetim hiçbir şekilde giderilmedi. Bir daha vib otobüslerini kullanmayacağım sanırım. Artık güvenemem başka bir şeylerimi de unutmuş olabilirdim. Binnur

...

Yaklaşık 4 yıldır vip turizmi aktif olarak kullanmaktayım. Bu süre içerisinde memnun olduğum ve olmadığım dönemler oldu fakat dün gerçekleştirdiğim yolculuktan sonra bir daha vip turizme hayatta binmem otobüste ayrı bir somurtkanlık servisleri ayrı bir somurtkanlık özellikle servis şoförleri ayrı bir lakayıt sanki sizle bir dostluğu arkadaşlığı varmışçasına tavır sergiliyorlar. Ömer

...

14 Ekim tarihinde Sakarya Vib Turizm'den bilet aldım. Yolda yetişemeyeceğimi düşündüğüm için biletimi açık bilete çevirmek amacıyla defalarca ınternet sitelerinde verilen telefon numaralarını aradım. Ve bana yalnızca müzik dinlettiler! Otogarda büro görevlisine bu durumu anlatıp telefonumdaki arama kayıtlarını gösterdiğimde ise umursamaz bir tavırla karşılaştım! Bilet paramın iadesini istiyorum. Eğer büro görevlisinin aksine nezaketli bir tutumla karşılaşırsam biletimin açık bilete çevrilmesini de kabul edeceğim. Fakat bu VİB Turizm'den aldığım son bilet olacak. Büşra

...

Merhaba. Büyük bildiğimiz bir firmaya ne attığımız mailler, ne çağrı merkezi (0850) ne de genel merkez (Adapazarı) telefonlarından ulaşamıyoruz. Yakıştıramadık. Kayıp eşya bildiriminde bulunacaktım, eşya bir kere daha kaybolmuştur zaten. Üzüldük... Ümit

...


11 Ekim 18 Esenler arabasına bindim saat 20:30 da Esenler'e indi araç özellikle servis var mı dememe rağmen var 21 de kalkacak dediler. Ona güvenerek İETT ye binmedim saat 21 oldu. Herkes servise bindi benim bineceğim servis Yeşilpınar servisiydi şoför namaza gitti diyerek bekletmeye devam ettiler. Saat 21:30 oldu. Nerede kaldı diye sordum arıyoruz şimdi gelir dediler. Saat geç olmuştu. Daha fazla bekleyemezdim İETT de bulamadım. Cebimdeki son parayla taksi tutmak zorunda kaldım. En başından Yeşilpınar a çok geç gidecek deselerdi hem vakit hem nakit kaybım olmazdı. Esra

Not: Sakarya VİB turizm bu şikayetlerle ilgili bir açıklaması varsa bunları iletmesi durumunda açıklamaya hazırız.

20 Eki 2020 - 21:25 - Ekonomi --- Okunma


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak T54 Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan T54 hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler T54 editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı T54 değil haberi geçen ajanstır.




Anket Sizce Sakaryaspor'da kim başkan olmalı?