Amerika'dan su abonesi oldular

Büyükşehir Belediyesi SASKİ tarafından elektronik ortama taşınan abonelik hizmetleri ABD, Kanada, Fransa, Almanya, Danimarka, Hollanda gibi dünyanın farklı ülkelerinden yapılıyor

+3
Haber albümü için resme tıklayın

Sakarya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi tarafından e-devlet üzerine taşınan hizmetlerle 3 bin 600 işlem başarıyla gerçekleştirildi. Yurtiçinden yapılan su aboneliklerinin yanı sıra ABD, Kanada, Fransa, Almanya, Danimarka, Hollanda gibi dünyanın farklı ülkelerinden de işlemler kolaylıkla tamamlanıyor. Yaklaşık 450 bin SASKİ abonesinin faydalandığı uygulamada sözleşme yenileme, devir-isim değişiklikleri, sözleşme fesih işlemleri, taksitlendirme, fatura hesaplama ve ödeme işlemleri yapılabiliyor. SASKİ kamuda dijital dönüşüme öncülük eden uygulanabilir çalışmalarıyla model oluyor.

İŞLEMLER SANAL ORTAMDA

Su aboneliği hizmetlerini Dijital Türkiye (e-Devlet) üzerine kimlik doğrulamak suretiyle kendi web sayfasına ilk taşıyan belediye olduklarını ifade eden Başkan Ekrem Yüce, “Vatandaşlarımız, teknoloji ve internetin sağladığı olanakları kullanarak, zaman ve mekân kısıtlaması olmadan, hemen hemen tüm abone işlemlerini beyan esaslı, elektronik ortamda, bürokrasiden uzak, 7 gün 24 saat evlerinden veya ofislerinden kolaylıkla yapabilmektedirler. Vatandaşlarımızın sözleşme işlemleri için kuruma gelmesine gerek olmadığı gibi, SASKİ personelimizin de ilgili adrese imza veya evrak tamamlama için gitmesine gerek kalmıyor. Vatandaşlarımız A’dan Z’ye tüm işlemlerini sanal ortamda yapabilmekte ve sözleşmelerini yine sistem üzerinden indirebilmektedir” dedi.

KANAL DURUM BELGESİ

Kullanıcı odaklı hizmet sunumu, belediye hizmetlerinin etkinleştirilmesi ve yenilikçi bakış açısıyla çalışmalarını sürdürdüklerini ifade eden Başkan Ekrem Yüce, “inşaat yapan vatandaşlarımız da Kanal Durum Belgesi almak istediğinde, yine kuruma gelmeden, web sayfamızdan online başvuru yapabilmekte, düzenlenen kanal durum belgesi ve krokileri e- posta olarak vatandaşlarımıza elektronik ortamda gönderilmektedir. Ayrıca e-itiraz, e-kaçak su ihbarı ve e-arıza seçenekleri ile vatandaşlarımız tüm müracaatlarını kuruma gelmeden elektronik ortamda gerçekleştirebilmektedir” dedi.

450 BİN ABONEYE KOLAYLIK

Başkan Yüce, “SASKİ’nin yaklaşık 450 bin abonesine dijital ortamda sunduğu hizmetler ile abonelerimiz vezne ve şubelerimize gelmeden, hızlı ve kolay bir şekilde abone işlemlerinde olduğu gibi, fesih işlemlerini de yine aynı şekilde gerçekleştirebilmektedir. Sözleşme feshinden doğan depozito alacakları, tercihlerine göre PTT şubelerine veya EFT yöntemiyle hesaplarına online gönderiliyor. Yine aynı şekilde vatandaşlarımız su borçlarını e-devlet üzerinden kuruma gelmeden taksitlendirme yapabilmektedir” diye ifade etti.

27 Ağu 2020 - 14:26 - Gündem --- Okunma


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak T54 Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan T54 hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler T54 editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı T54 değil haberi geçen ajanstır.




Anket Sizce Sakaryaspor'da kim başkan olmalı?