Çalışanları SEPAŞ'tan memnun

SEPAŞ enerji çalışanlarının yüzde 98’i, şirketin insan sağlığına öncelik verdiğini düşünüyor.

Kocaeli, Sakarya, Bolu ve Düzce’de 1,8 milyon aboneye kesintisiz ve kaliteli enerji hizmeti sunan Sepaş Enerji, salgın döneminde devreye aldığı uygulamalarla sağlıklı ve güvenli iş ortamı oluşturdu. Salgının Türkiye’ye ulaştığı resmi makamlarca doğrulandığı andan itibaren sağlık önlemlerini uygulanmaya başlayan şirkette, çalışanların yüzde 80’lik kısmı ev-ofis modeliyle uzaktan hizmet vermeyi sürdürdü. Salgın dönemiyle devreye alınan “Çalışan Destek Hattı”yla, tüm çalışanlara ve ailelere psikolojik danışmanlık desteği sunuldu. Şirket içi motivasyonu artırma amacıyla online buluşmalar ve videolu mesajlara başvurulurken, istihdamı korumaya yönelik önlemler de alındı.

ÇALIŞAN MEMNUNİYETİ

Sepaş Enerji’nin salgın dönemindeki uygulamalarının, çalışan memnuniyetine katkı sağladığı görüldü. Türkiye’nin en iyi işveren şirketlerini araştıran Great Place to Work’ün koronavirüs salgını döneminde şirketlerin aldığı önlemleri ve çalışanlara yaklaşımlarını ölçen anket, Sepaş Enerji’nin başarılı olduğunu ortaya koydu. Katılımcılara yöneltilen 18 sorunun tamamında, Sepaş Enerji’nin diğer şirketlerin ortalamasına göre daha iyi puana sahip olduğu dikkat çektir. Ayrıca, Sepaş Enerjinin, “Şirket tarafından dinlendiğini hissetme ve ihtiyaç olunan desteği alma” konularında diğer şirketlere oranla yaklaşık yüzde 30 daha yukarıda olduğu gözlemlendi.

ANKETE 10 BİN KİŞİ KATILDI

Yaklaşık 10 bin çalışanın katıldığı anket sonuçlarını değerlendiren Sepaş Enerji Genel Müdürü Hakan Çağrı Poyraz, şunları kaydetti: “Salgın süreci herkes adına oldukça hassas bir dönemdi. Biz de böylesi kritik bir konuda hayata geçirdiğimiz uygulamalarımızla daima çalışanlarımızın yanında olduk. Arkadaşlarımızın yüzde 98 oranında Sepaş Enerji’nin insan sağlığını birinci plana aldığını düşünmesi bizler için mutluluk verici. Yüzde 95 oranında, çalışanların birbirlerine destek oldukları yönünde düşünce belirtmeleri, uygulamalarımızın başarıya ulaştığının bir diğer göstergesi oldu.” Öte yandan anket sonuçlarına göre, Sepaş Enerji çalışanlarının yüzde 96’sı sürecin şirket içinde etkili biçimde yönetildiğini ve müşteri beklentilerinin karşılandığını düşünürken, yüzde 95 oranında çalışan, sürecin şirkete etkileri hakkında bilgilendirildiklerini belirtti.

25 Ağu 2020 - 12:16 - Ekonomi --- Okunma


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak T54 Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan T54 hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler T54 editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı T54 değil haberi geçen ajanstır.

01

Fahir Yıldız - ''Kesintisiz ve kaliteli enerji hizmeti sunan Sepaş Enerji'' çalışanları çok memnunmuş. Birde halka sorsunlar bakalım ne diyecekler.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 26 Ağustos 01:50



Anket 21 Eylülde çocuğunuzu okula gönderecek misiniz?