SEDAŞ zararlarını karşılayacak

Kaynarca ilçesi Yeşilova Mahallesi’ndeki birçok evde düşük elektrik voltajı nedeniyle elektrikli ev eşyalarının arızalandığı öne sürüldü. Dağıtım şirketinden yapılan açıklamada ise yatırım planlamalarının hayata geçirileceği ve zararın karşılanacağı belirtildi

Haber albümü için resme tıklayın

Kaynarca ilçesi Yeşilova Mahallesi’nde birçok evde, iddiaya göre düşük elektrik voltajı nedeniyle elektrikli ev eşyaları kullanılmaz hale geldi. Daha önce defalarca durumu bildirmelerine rağmen hiçbir önlem alınmadığını söyleyip, tepki gösteren mahalleli, yetkililerin duruma bir an önce müdahale etmesini istedi.  

SORUN 10 YILDIR VAR

Sorunun 10 yıldır sürdüğünü öne süren İmdat Pulat, “Yaklaşık 10 yıldan beri elektrik sorunumuz var. Defalarca gittik geldik, dilekçe verdik ama bu sorunumuz çözülmedi. Her yıl bir buzdolabı, bir çamaşır makinesi bir de bulaşık makinesi yanıyor, her yıl aynı sorun ile karşılaşıyoruz. Buna bir çare bulunmasını istiyorum” dedi. Ahırındaki süt makinesini kullanamadığını belirten Fatih Şendoğan, “Hayvancılık yapıyorum, düşük voltajdan dolayı ne evimde elektronik eşya kullanabiliyorum ne de ahırımda süt makinesini kullanabiliyorum. 2 inekten fazla hayvan bakamıyorum, çünkü her gün inekleri elimizle sağmak zorundayız. Hayvancılığın gelişmesi için köylerde elektrik sorunlarına daha çok önem verilmelidir” diye konuştu. 

YATIRIM YAPILACAK

Dağıtım şirketinden yapılan açıklamada ise yatırım planlamalarının hayata geçirileceği belirtilerek şu ifadelere yer verildi: “Yeşilova Mahallesi’ndeki abonelerimizin kesintisiz enerji ihtiyacını karşılayan hattımızda, nüfus artışına paralel olarak yükselen talebi karşılarken elektrik voltaj düşüklüğü yaşanmaktadır. Kurumumuz, söz konusu yerleşim yerindeki abonelerimize daha kaliteli enerji hizmeti sunulabilmesi amacıyla gerekli bakım ve yatırım planlamalarını hayata geçirecektir. Bu süreçte, düşük voltaj dolayısıyla elektronik cihazları arızalanan abonelerin, yürürlükte bulunan Elektrik Dağıtımı ve Perakende Satışına İlişkin Hizmet Kalitesi Yönetmeliği’nin ilgili maddesi uyarınca, yetkili teknik servis tarafından hazırlanan tutanaklar eşliğinde 10 iş günü içinde kurumumuza müracaat etmeleri durumunda, gerekli değerlendirmelerin ardından maddi zararları tazmin edilecektir” denildi.

18 Ağu 2020 - 12:31 - Gündem --- Okunma


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak T54 Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan T54 hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler T54 editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı T54 değil haberi geçen ajanstır.




Anket 21 Eylülde çocuğunuzu okula gönderecek misiniz?