ANKARA- İSTANBUL ARASI 80 DAKİKA
Uraloğlu konuyla ilgili şunları kaydetti: “İmkanlar gelişiyor ve ihtiyaçlar artıyor, yeni yollar lazım. Yeni hatlar döşemek lazım, yeni hava alanları açmak lazım. Bu anlamda da ülkemizin en büyük mega kenti olan İstanbul-Ankara arasında da öncelikle Süper Hızlı Tren Hattı projemiz var. Ankara, Sakarya, Kocaeli ve İstanbul, 4 istasyon olacak muhtemelen. 80-85 dakikalık bir seyahat süresi ile neredeyse kapıdan kapıya seyahat imkanı tanımış olacağız. 344 kilometre uzunluğa ve 350 kilometre hıza sahip.”
Süper hızlı trenin Sakarya istasyonu Karakamış Mahallesi'nde kurulucak.
Yorum yazarak T54 Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan T54 hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler T54 editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı T54 değil haberi geçen ajanstır.
Şimdi oturum açın, her yorumda isim ve e.posta yazma zahmetinden kurtulun. Oturum açmak için bir hesabınız yoksa, oluşturmak için buraya tıklayın.
Yorum yazarak T54 Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan T54 hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler T54 editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı T54 değil haberi geçen ajanstır.
Yorumlar
(35)Ayfer - Biz boluyada uğramasini istiyoruz
Hayta - Once su hic bitmeyen yillardir bu yil acilak acacaz diye milleti kandircaginiza ve bunca yil paralariharcaniginiz izmir ankara hizli tireni bitirin sonra super hizli tireni bitirirsiniz yada baslarsiniz akilli olun
Timur Eraslan - Bu hat ankara bolu düzce Adapazarı hattı olmalı.
Pandora - Benim bildiğim hızlı trenden bahsediyorlarsa saatte 800 km hız yapan bir tren 3-4 km fren mesafesi ihtiyaç duyar bu Ankara hareket bir tren Sakarya ve İstanbul’da durabilir. Benim bahsettiğim hızlı tren bir saate Ankaradan İstanbul’la varır. 300 km saate yapan hızlı tren değildir. Bir başka konu normal tren raylardan farklı ray sistemi vardir.
Çiçek Abbas - Ayaş,Beypazarı ,Nallıhan işiniz iş, ilçelerinizden hem hızlı tren,hem otoyol geçecek.
Çiçek Abbas - Ayaş,Beypazarı,Nallıhan işiniz iş, hem hızlı tren, hem otoyol geçecek ilçelerinizden.
Yaprak 16 - 2002 ye gitmeye yolumuz yoktusimdi bunca yatırımları elestiriyorsunuz el insaf bukadar nankör olmayın Rabbım vermesinden bilir almasinida
Kuzu - Tipik akp zihniyeti koyun tüccarları
Deli Kamil - Buraların milleti yüzyıllardır doğudan farkı yok boş konuşma ayhan şayandır gibi senşnxemi tarlanın var orlarda
Rammstei̇n - He walla NALLIHAN LIYIZ GARDAŞ
Argün.. - Öncelikle emeklini,çalışanının,,dul ve yetimlerinin karnını doyurun..sonrasında düşürsünüz bunları..hem sonra olmayaki seçim yatırımları..ve biliyoruz ki seçimden önce zam yapacak kadar aptalmıyım diyen siyasetçinin ardılları..seçimden önce söyleyelim inanan İNANIR...
Nakim - Nankör
Seydo Dayı - İhale demek komisyon demek, dul, yetim ve emekliye niye versin. O işte komisyon yok ki!
Hüseyin Kahraman - Yeni hat Ankara, Bolu, Düzce, Adapazarı... İstikametinde olmalı..
Deli Kamil - Tarlan mı var orlarda
Şevket Yıldırım - Cumhuriyet kurulduğundan bu yana 100 yıl oldu.bu zaman kadar teröre giden paralardan Türkiye çok ileride olması gerekirdi içerideki hainlerden fırsat olmadı ne yazık ki.
Alligator - Sadece terörmü acaba ? İmam müezzinler gibi birşey üretmeyen para için dinle uğraşan sömürücüler de var . Esas kaçak onlar.
Levent Taşlı - Kimi iş yapar kimi heykel marmaray da olmaz dediler nasıl oldu hava limanı olmaz dediler nasıl oldu adamlar Japonya'daki hızlı trenle bir tutuyorlar Allah akıl versin
Duzceden - Düzce'den geçmesi çok iyi olur
Sakarya - Akyazı Tren İstasyonu Nezaman Yapılacak Hızlı Tren Geçecek de istasyon olması lazım
Ali - Bu hat kısır geçer .. Ankara...Gerede...Bolu...Düzce...Hendek.,Sakarya.kocaeli...ist... hatdında para basar...
Serdivanli - Hangi parayla yapacaklar.Secim yalanları
Çiçek Abbas - İstanbul-izmir,kuzey Anadolu otoyollarını,ankara Sivas demiryolunu dedenmi yaptı.Bu hükümet ne söyledide yapmadı.
Yusuf Salan - Sincan - Yenikent arasında, Yenikent -Ayaş arasında, Ayaş - Beypazarı arasında ve Beypazarı- Çayirhan arasında %80 i bitirilmiş ama atıl durumda olan tüneller var . Sanırım o tünelleri rehabilite edecekler.
Deli Kamil - Aynen tüneller hazır istimlak edilmiş bağlanırsa çabuk bitenilşr
Gonul Gul - Benim yorumumu niye yazmadınız
Gonul Gul - Anadoluyu istanbula taşıyın bi deprem tamam nüfus yok oldu.
Vabis - Saçmalık zaten mevcut hat Arifiye’den geçiyor Arifiye Sakarya arası da kısa mesafe önce şu an kullanımda olan Ankara İstanbul hattındaki inşaatları bitirin
Misafi - Türkiye nüfusunu istanbula marmara bölgesine yığan önemli projelerden biri.! Dahası da var.
Cengaver - ESKİ BAKAN TURGUT TÖKER ZAMANINDA ANKARA İSTANBUL NORMAL HIZLA 3 SAATE DÜŞECEKTİ ONUN İÇİN AYAŞ TÜNELİ YAPILACAKTI 1999 DE DURDU ŞİMDİ İSE 350KM HIZLA 80 DAKİKA DENİLİYOR İNŞAALLAH BİTİRİRLER
İsmail Atak - Beypazarı tarafındaki atıl durumundaki tren alt yapıları değerlendirilmeli değerli ulaştırma bakanımız bunu projéye dahil edebilir
Realist Düşünce - Bu proje Hızlı Tren için Süleyman Demirel tarafından ortaya atılan Ayaş tüneli bile kazılan çok eski bir proje. Yeni bir proje değil. Ancak işleyen Ankara -Eskisehir -İstanbul hattı henüz bitmedi. Doğançay a kadar geldi durdu. O hat hele bir bitsin sonra habere konu olan hattın inşaatına başlarlar. Seçim nedeniyle gaz alıyorlar. Üstelik paramız bitti. Para bulursak finans bulursak Çinlilere demiryollarını satabilirsek hat yapılır. Sonra duracağı yerler güzergahı tespit edilir. Bakınız Düzcelilerde bizden geçsin bizim de trenimiz olsun diye 15 senedir lobi çalışmaları yapıyorlar. Açın interneti araştırın.
Kadir - Seçim yaklaşınca vaadler çooook Çetin olur. Daha petrol ve doğalgaz da buluruz.şahlandık durduramıyor kimse bizi
Eyup - 70 lerde demirel zamanında ayas tuneli parasizliktan yapılamadı yarim kaldi. Bu proje yarim kalan projedir. Bizim koyde bir kopru 3 defa yapıldı vazgecildi. Spnunda proje rafa kalkdi.
Kaçık - Yahu siz milletin duygularıyla dalga'mı geçiyosunuz .Super hızlı dediğiniz 500/700 km olmalı çin japonya kore bir çok ülkede öyle .bu hız orta kimi uyutuyosunuz anca ilk okul eşdeğer olanları ???
Gülen Adam - Tabiki güzel ama şehirde en verimli toprakların olduğu bölgeye yapılması şart mı ,?
Hüseyin Çelik - Zeka çok önemli 1997de erbakan bu projeyi beypazarinda torana madenini açılışında anlattı kaç yıl olmuş işte zekadan zekaya farkı görün birde torana madenini 8nceleyin ne hallere düştüğünü görün onu görmekte incelemekte arastirmakta zeka ister.
Bir Nefes - Bu tren hattı acil faliyete sokulmalı istanbul kocaeli sakarya duraklarından sonra direk ankara hattı iyi olur akşam larıda saat 20 ve saat 21 dede ankaradan seferler olmalı
Adnan - Yaptınız da, seferlere geldi sıra!
Berk - Evet haklısınız sabakadar olsa ibsanlar gider gelirler
Bitinya Kralı - Muhtemelen gece güvensiz olduğu ve kaza riskini azaltmak için sadece yavaş trenle seyahat ediyorlae
Yazılan yorumlardan T54 hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Sitemizin Topluluk Kurallarına uymayan yorumlar yayınlanmaz. Yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler T54 editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı T54 değil haberi geçen ajanstır.