Gençlerin en güvendiği beyaz et markası ‘Şenpiliç’ oldu.

Türkiye İtibar Akademisi’nin (TİA) Gençlik Endeksi G-250 araştırmasında, Türkiye’de 18-24 yaş gençlerin en çok itibar ettiği, güvendiği ve tercih ettiği markalar sıralandı.

Haber albümü için resme tıklayın

Bu yıl ikincisi düzenlenen araştırmada 4 bin 800'ün üzerinde gencin fikirleri alındı. Yapılan görüşmeler sonucunda gençlerin en çok itibar ettiği, güvendiği ve tercih ettiği 250 marka sıralandı ve gençlerin gönlündeki değerleri ölçümlendi. Yapılan araştırmanın sonuçlarına göre beyaz et sektöründe birinciliği Şenpiliç markası elde etti.

Konu ile ilgili açıklama yapan ve önceliklerinin her zaman kaliteli ürün ve hizmet olduğunu ifade eden Şenpiliç Pazarlama Müdürü Fisun Aysu, alınan bu sonuçtan ötürü gururlu olduklarını ifade etti.

“Şenpiliç olarak son derece insani bir iş yaptığımızın bilincindeyiz. Temel gıda maddesi üreterek halka hizmet ediyor, bu sorumlulukla ve elde edilebilecek en değerli kazancın güven olduğunun bilinciyle hareket ediyoruz. Gençlerimizin bu takdirini elde edebilmek, bu alanda başarılı olduğumuzu görmek bizi gururlandırıyor” dedi.

Araştırmanın Türkiye İtibar Akademisi ve Beykoz Üniversitesi tarafından 'Türkiye Örneklemi' kabul edilen 26 bölge ve 72 ilde 4 bin 800'ün üzerinde genç ile gerçekleştirildiğini belirten Fisun Aysu, bağımsız kuruluşlar tarafından gerçekleştirilen ve tutarlı istatistiksel verilerle gerçekleştirilen araştırmalara büyük önem verdiklerini ifade etti.

Gençlerle ile aramızdaki bağ güçlü”

Zor bir dönemi geride bıraktık. Tüm bu olumsuzluklara rağmen şirketimiz kesintisiz şekilde üretim ve iletişimini sürdürmeyi başardı.

Bu dönemde dijitalleşmeye de her zamankinden daha fazla önem verdik, daha çok kurumsal sosyal sorumluluk projeleri geliştirdik, sosyal medya mecraları başta olmak üzere pek çok iletişim kanalından gençlere dokunduk. Bu sayede aramızdaki bağ daha da güçlendi.

Sloganımızda olduğu gibi ‘Güven ve Özeni’ 45 yıla yakın bir süredir boşa çıkarmadık. Söz verdiğimiz gibi bundan sonra da boşa çıkarmayacağız” şeklinde konuştu.

Şenpiliç Hakkında

Şenpiliç’in temelleri, 1978 yılında Haşim Gürdamar’ın Gebze’de kurduğu yetiştirme çiftliğiyle atılmıştır. Şenpiliç bugün, yılda 425.000 tonluk piliç eti üretim kapasitesi ve 5 milyar TL’yi aşan cirosuyla Türkiye’nin en büyük entegre piliç eti üreticisidir. 29 damızlık tesisi, 3 kuluçkahane, 3 yem fabrikası, toplamda 2,5 milyon metrekare üzerine kurulu 1.300’ü aşkın broiler çiftliği ile ileri teknoloji donanımlara sahip Söğütlü, Alifuatpaşa, Kadirli kesimhaneleri ve ileri işlem fabrikasıyla faaliyet göstermektedir. Yaygın satış ağıyla Türkiye’nin 81 iline günlük olarak piliç eti sevkiyatı gerçekleştirmektedir. İstanbul Sanayi Odası’nın “Türkiye’nin En büyük ilk 100 Sanayi Kuruluşu” içinde 71. sırada yer alan ve %18 pazar payıyla Türkiye’de piliç eti sektörünün lideri olan Şenpiliç, başta Irak olmak üzere Gürcistan, Körfez Ülkeleri, Türki Cumhuriyetleri, Libya, Tacikistan ve Azerbaycan dahil 30 ülkeye ihracat gerçekleştirmektedir.

16 Haz 2022 - 16:06 - Gündem --- Okunma



göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak T54 Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan T54 hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler T54 editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı T54 değil haberi geçen ajanstır.



Anket Sakarya'da yaşadığın için mutlu musun?